Aktualności

1st of Sierpień 2017 12:34 PM Link
POJECHAŁY!

W miniony weekend wysłaliśmy dzieciaki z Domy Dzieci w Pęcherach na obozy muzyczno - sportowe do Piękne Góry na Mazurach. Przez dwa tygodnie dzieci będą poznawać różne sporty i uczyć się gry na instrumentach.

Czego nauczą się na wyjeździe:

„W trakcie naszych obozów staramy się przekazać Dzieciom wartości którymi sami się kierujemy oraz umiejętności które sami posiadamy. Dajemy Dzieciom inspiracje dla zainteresowania sportem (żagle, piłka nożna, piłka siatkowa) i muzyką (gra na perkusji i gitarze), ucząc je przy tym współpracy w ZESPOLE oraz przekazując uniwersalny kodeks zachowań zgodnych z zasadami efektywnej pracy w grupie”

Music&More organizator obozów

Dziękujemy Serdecznie sponsorowi projektu, czyli Członkom Mazowieckiego Porozumienia Pracodawców Ochrony Zdrowia (www.pzmazowsze.pl) ,którzy sfinansowani obózy! Jesteśmy Wam niezmiernie wdzięczni!

Zarząd i Rada Fundacji Break The Limits
8th of Maj 2017 02:05 PM Link
Kolejna edycja Baltic Race rozstrzygnięta!
W tym roku trzy załogi walczyły o puchar fundacji Break The Limits na trasach wzdłuż polskiego wybrzeża. Łącznie odbyły się 4 wyścigi etapowe na trasach pomiędzy Gdańskiem a Władysławowem.

Puchar w tegorocznej edycji wywalczyła załoga jachtu BREAK THE LIMITSz kapitanem Jurkiem Staszewskich, drugie miejsce zajęła załoga Ani Boreckiej na jachcie CYRKULACJA, a trzecie załoga Krzyśka Dobrowolskiego na jachcie MARINA ROYAL.

Dziękujemy serdecznie wszystkim załogą za wspaniałą rywalizację, cudowną atmosferę i super zabawę.

Widzimy się za rok 😉
#breakthelimits #balticrace2017
2nd of Maj 2017 09:02 PM Link
Baltic Race 2017! Druga edycja wyścigu twa. Trzy załogi walczą na Bałtyku o kolejny puchar fundacji Break The Limits. Są niesamowite emocje, rywalizacja, pogoda, ale co najważniejsze super zabawa i to wszystko w szczytnym celu...Poniżej cała ekipa na tle naszych jachtów.
#breakthelimits #balticrace
17th of Kwiecień 2017 10:50 PM Link
SPOTKANIE ORGANIZACYJNE PRZED BALTIC RACE 2017!
Zapraszamy w ten czwartek na godzinę 19:30 do Tawerny Korsarz ( https://www.facebook.com/tawerna.korsarz/) na spotkanie organizacyjne!
Spotkanie dla członków załóg i dla zainteresowanych wzięciem udziału w projekcie - zostały nam jeszcze 2 wolne miejsca!
Potwierdzajcie swoją obecność w komentarzach.
Do zobaczenia ;)
3rd of Kwiecień 2017 05:03 PM Link
Break The Limits Baltic Race 2017!

Zostały nam ostatnie wolne miejsca na kolejną edycję Break The Limits Baltic Race!

Tym razem będziemy się ścigać na trasie: Gdańsk – Karlskrona (Szwecja) – Gdańsk

Kto pierwszy ten lepszy! Czekamy na wasze zgłoszenia przez formularz kontaktowy, albo na adres az@breakthelimits.pl.

Poniżej podstawowe informacje odnośnie wyścigu:

Idea projektu:

Ideą Break The Limits Baltic Race jest zbieranie pieniedzy na cele charytatywne poprzez wspólny wyścig z Polski do Szwecji. Każda załoga zbiera fundusze poprzez udostępnienie powierzchni reklamowej na jachtach, flagach i stornie regat. Będziemy się ścigać z Gdańska (Polska) do Karlskrona ( Szwecja ) i z powrotem. Zwycięzców wyłonimy w dwóch kategoriach – ta która najszybciej pokona całą trasę ( ok 380 mil morskich), oraz ta, która zbierze największa kwotę na cele charytatywne.

Trasa: Gdańsk – Karlskrona (Szwecja) – Gdańsk

Termin: 29/04 – 06/05 ( majówka)

Kto może wziąć udział: każdy kto chce przeżyć super przygodę – doświadczenie nie jest wymagane. Na każdym jachcie będzie dwóch doświadczonych skipperów

Rodzaj jachtów: Bavaria 37

Cel imprezy: Cały dochód z wyścigu będzie przekazany na cele charytatywne.

Koszt uczestnictwa: 800 zł

Pod linkiem znajdziecie relację z poprzedniej edycji: http://601100100.pl/news/wyscig-baltic-race-rozstrzygniety/ #breakthelimits
16th of Marzec 2017 05:16 PM Link
Od dłuższego czasu milczeliśmy...ale nie siedzieliśmy bezczynnie! Dopinaliśmy projekt - największy z dotychczasowych w ramach fundacji. Prawdziwe Wow!

I wczoraj stało się! Pan Wojciech z Krakowa w obecności Pani notariusz przekazał nam niedokończone dzieło swojego życia, żeby rozwijało się i służyło dzieciakom. Bedzie o tym głośno! Wkrótce więcej informacji :)
#breakthelimits
3rd of Wrzesień 2016 06:16 PM Link
My już opuściliśmy Mongolie i jesteśmy w drodze do Kazachstanu ☺ Pożegnaliśmy naszego wspaniałego kierowcę! Gadas, bo tak ma na imię, towarzyszył nam ponad dwa tygodnie. Nie mówiliśmy w żadnych wspólnym języku, a dogadywalismy się doskonale. Edek, bo tak po polsku nazwaliśmy Gadasa, robił wszystko, żeby nasza wyprawa się udała, łącznie z wymianą amortyzatorów na środku stepu w swoimi kilkunastoletnim Hyundaiu. Jest z niego niezły gość😜💪🚐 #breakthelimits #mongolia #ontheroad
2nd of Wrzesień 2016 04:41 PM Link
Tyle radości ❤ jak tu wyjeżdżać!? #breakthelimits #mongolia #sheissosweet
fot. Magdalena Buraczynska
29th of Sierpień 2016 12:43 PM Link
Nasza podróż przez Mongolie trwa dalej ☺ Przesiedlismy się z wielbłądow🐫 na konie🐎! Niesamowite zwierzęta! #breakthelimits #mongolia #konie
26th of Sierpień 2016 03:36 PM Link
Taka sytuacja ☺

Jezioro Chubsugul ma ponad 130 km długości i 36 km szerokości. Leży przy granicy z Rosją, 2 godziny drogi od Bajkalu. Niesamowite widoki! #mongolia #chubaugul
26th of Sierpień 2016 08:37 AM Link
Wczoraj odwiedzilismy wulkan Horgo ( 2971 m. n. p. m.) Olek z Piotrek weszli do krateru. Niesamowity widok! Zdjęcia tego nie oddają.

Teraz jedziemy dalej na północ, w góry nad jezioro Chubsugul, największe w Mongolii, nazywane "Małym Bajkalem" 😜
#mongolia #wulkan
24th of Sierpień 2016 04:39 PM Link
Pranie wywieszone 😜 #mongolia #jedziemydalej
24th of Sierpień 2016 11:26 AM Link
Nasi codzienni towarzysze podróży ☺ Niebawem zmienimy poczciwy busik na konie! Mamy zamiar przemierzać na nich kawałek tej pięknej krainy 🐎🐎 #mongolia
23rd of Sierpień 2016 02:18 PM Link
Budujemy Jurtę!☺
23rd of Sierpień 2016 07:51 AM Link
Dzisiaj rano bawiliśmy się z super dzieciakami ☺ Oddali nam swoją Jurte do spania. Straszne słodziaki! Najlepsza zabawa to zwijanie ich w karimaty i branie na barana 😉 #breakthelimits #mongolia #kids
22nd of Sierpień 2016 10:27 AM Link
Jurta - typowy mongolski namiot. Mieszkańcy Mongolii mieszkają w takich przez cały rok. My dzisiaj tez w takiej spaliśmy ☺
21st of Sierpień 2016 09:45 AM Link
Jesteśmy na pustyni Gobi ☺ #breakthelimits #gobi #mongolia
19th of Sierpień 2016 03:40 PM Link
Takiego kolegę spotkaliśmy na trasie ☺
#breakthelimits #mongolia #goingtogobi
19th of Sierpień 2016 08:20 AM Link
A my dzisiaj tu spaliśmy 😜
#mongolia #goingtogobi
18th of Sierpień 2016 01:42 PM Link
Jesteśmy w Mongolii!

Czas zrealizować sen Piotrka i okrazyc Mongolie. Jestesmy obecnie w drodze z Ulan Bator na pustynię Gobi. Do pokonania mamy 700 kilometrów przez mongolski step. Piękne widoki zapierają dech w piersiach, a stada wielbłądow, jakow, dzikich koni i innych zwierząt budują niesamowity klimat. Wraz z naszym kierowcą Bahi ( nie mówi w żadnym znanym nam języku) i jego starym koreanskim busem pokonujemy kolelejne kilometry przez centralną Mongolie. Jest już po 20 i zaraz będziemy szukać miejsca na rozbicie obozowiska l. Nasze pierwsze pierwsze spanie na dziko, w namiotach.

Nasza całą podróż będzie trwała około 14 dni, podczas których pokonamy ponad 3000 km. Mamy zapasy wody i jedzenia, chyba wystarczy, ale najważniejsze, że mamy dużo dobrej energii, chęci poznawania tej pięknej krainy i wspaniałych ludzi oraz przeżycia kolejnej przygody.
Będziemy starali się na bieżąco wrzucać informacje o naszej podróży i, choć dostęp do internetu jest tu bardzo ograniczony. Czasami przez cały dzień nie będzie dostępu do sieci komórkowej.