Aktualności

12th of Listopad 2017 06:46 PM Link
MOTORCYCLE CAMBODIA 2017!

– Olek i Piotrek z Fundacji Break The Limits z Marcinem obecnie przemierzają Kambodże na motocyklach! W najbliższych tygodniach będą relacjonować swoją wyprawę.

Oddajemy im głos!

ZACZYNAMY!

- Dzień 5

Za nami już 460 km. Przygodę rozpoczęliśmy w piątek w Phnom Penh, stolicy kraju skąd udaliśmy się do Kampong Cham i – na chwilę zbaczając z trasy do wodospadu Haong – do miejscowości Kratie. Obecnie znajdujemy się w miejscowości Snuol w południowo wschodniej części Kambodży.

Nocny przejazd przez podmokłe tereny w jungli mocno dał nam popalić – było totalnie ciemno, do tego część trasy mocno zalało - niesamowite doświadczenie! Nasze motocykle lekko ucierpiały, ale na szczęście udało się nam je naprawić u lokalnego mechanika.

Ogromne wrażenie zrobiło na nas również obserwowanie zagrożonych wyginięciem delfinów krótkogłowych w Mekongu.
Jutro rano wyruszamy dalej na wschód w stronę miejscowości Sen Monoroum przez „Snoul Wildlife Sancuary” Na pewnie nie obejdzie się bez przygód!
19th of Październik 2017 09:50 AM Link
KIEROWNIK PROJEKTU "MISJA MORZE" POSZUKIWANY!

Misja Fundacji jest wspieranie ludzi, poprzez różne projekty, w dążeniu do celu i realizacji marzeń. Chcemy wspierać innych w przełamywaniu ich własnych ograniczeń i wychodzeniu poza codzienną rutynę realizując swoje pasje i marzenia.

Projekt “Misja Morze” zakłada remont starego morskiego jachtu, który ma służyć fundacji do “szkolenia” młodzieży z domów dziecka. Zgodnie z misją do jakiej została powołana nasza fundacja, projektem „Misja Morze” chcemy pokazać że wszystko jest możliwe.

Na wyremontowanym jachcie będziemy organizować obozy dla młodzieży domów dziecka pokazując im piękno żeglarstwa. Współpraca na żaglowcu kształtuje charakter, pokazuje dobre wzorce potrzebne do rozwoju i dyscypliny oraz kształtuje takie cechy jak wytrwałości, cierpliwość oraz dbałości o drugiego człowieka.

Rejsy komercyjne jachtem będą służyły do pozyskiwania funduszy na utrzymanie jednostki oraz organizację kolejnych obozów. W przyszłości, chcemy wyruszyć, wraz z młodzieżą jachtem w podróż dookoła świata.

Kierownik Projektu
Miejsce pracy: Warszawa

Zadania:

Samodzielne zarządzanie projektem “Misja Morze”
Koordynacja i przygotowywanie materiałów promocyjnych
Przygotowywanie strategii działań projektu
Kontakt i pozyskiwanie sponsorów
Kontakt z mediami
Przygotowywanie wniosków o dofinansowanie
Prowadzenie rachunkowości projektu
Raportowanie do zarządu i rady fundacji
Organizacja eventów związanych z projektem

Wymagania:

Samodzielność
Łatwość nawiązywania kontaktów biznesowych
Świetna organizacja czasu pracy
Znajomość lub chęć poznania specyfiki projektu Żeglarskiego
Kreatywność
Zaangażowanie
Doświadczenie w zarządzaniu projektem, budowaniu kampanii crowdfundingowych oraz pozyskiwaniu funduszy będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

Elastyczne godziny pracy
Wynagrodzenie podstawowe + premie za realizację planu
Wszystkie niezbędne narzędzia do pracy
Praca nad interesującym projektem
Wolna ręka w działaniach
Możliwość rozwoju i poznania ciekawych osób
Wsparcie profesjonalistów z Agencji Interaktywnej i specjalistów od PR-u

Jak aplikować:

Prześlij na adres kontakt@breakthelimits.pl swoja aplikację! Napisz w paru zdaniach dlaczego chcesz do nas dołączyć i co możesz wnieść do Fundacji.

Napisz jakie masz marzenie i jak zamierzasz je zrealizować, albo napisz o tych, które już zrealizowałeś! Dołącz swoje CV, może szaloną fotkę jeżeli posiadasz. List motywacyjny lub kilka pomysłów na realizację projektu “Misja Morze” są mile widziane.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o Ochronie Danych osobowych z dn. 29.08.1997 r., (Dz. U. 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
1st of Sierpień 2017 11:34 AM Link
POJECHAŁY!

W miniony weekend wysłaliśmy dzieciaki z Domy Dzieci w Pęcherach na obozy muzyczno - sportowe do Piękne Góry na Mazurach. Przez dwa tygodnie dzieci będą poznawać różne sporty i uczyć się gry na instrumentach.

Czego nauczą się na wyjeździe:

„W trakcie naszych obozów staramy się przekazać Dzieciom wartości którymi sami się kierujemy oraz umiejętności które sami posiadamy. Dajemy Dzieciom inspiracje dla zainteresowania sportem (żagle, piłka nożna, piłka siatkowa) i muzyką (gra na perkusji i gitarze), ucząc je przy tym współpracy w ZESPOLE oraz przekazując uniwersalny kodeks zachowań zgodnych z zasadami efektywnej pracy w grupie”

Music&More organizator obozów

Dziękujemy Serdecznie sponsorowi projektu, czyli Członkom Mazowieckiego Porozumienia Pracodawców Ochrony Zdrowia (www.pzmazowsze.pl) ,którzy sfinansowani obózy! Jesteśmy Wam niezmiernie wdzięczni!

Zarząd i Rada Fundacji Break The Limits
8th of Maj 2017 01:05 PM Link
Kolejna edycja Baltic Race rozstrzygnięta!
W tym roku trzy załogi walczyły o puchar fundacji Break The Limits na trasach wzdłuż polskiego wybrzeża. Łącznie odbyły się 4 wyścigi etapowe na trasach pomiędzy Gdańskiem a Władysławowem.

Puchar w tegorocznej edycji wywalczyła załoga jachtu BREAK THE LIMITSz kapitanem Jurkiem Staszewskich, drugie miejsce zajęła załoga Ani Boreckiej na jachcie CYRKULACJA, a trzecie załoga Krzyśka Dobrowolskiego na jachcie MARINA ROYAL.

Dziękujemy serdecznie wszystkim załogą za wspaniałą rywalizację, cudowną atmosferę i super zabawę.

Widzimy się za rok 😉
#breakthelimits #balticrace2017
2nd of Maj 2017 08:02 PM Link
Baltic Race 2017! Druga edycja wyścigu twa. Trzy załogi walczą na Bałtyku o kolejny puchar fundacji Break The Limits. Są niesamowite emocje, rywalizacja, pogoda, ale co najważniejsze super zabawa i to wszystko w szczytnym celu...Poniżej cała ekipa na tle naszych jachtów.
#breakthelimits #balticrace
17th of Kwiecień 2017 09:50 PM Link
SPOTKANIE ORGANIZACYJNE PRZED BALTIC RACE 2017!
Zapraszamy w ten czwartek na godzinę 19:30 do Tawerny Korsarz ( https://www.facebook.com/tawerna.korsarz/) na spotkanie organizacyjne!
Spotkanie dla członków załóg i dla zainteresowanych wzięciem udziału w projekcie - zostały nam jeszcze 2 wolne miejsca!
Potwierdzajcie swoją obecność w komentarzach.
Do zobaczenia ;)
3rd of Kwiecień 2017 04:03 PM Link
Break The Limits Baltic Race 2017!

Zostały nam ostatnie wolne miejsca na kolejną edycję Break The Limits Baltic Race!

Tym razem będziemy się ścigać na trasie: Gdańsk – Karlskrona (Szwecja) – Gdańsk

Kto pierwszy ten lepszy! Czekamy na wasze zgłoszenia przez formularz kontaktowy, albo na adres az@breakthelimits.pl.

Poniżej podstawowe informacje odnośnie wyścigu:

Idea projektu:

Ideą Break The Limits Baltic Race jest zbieranie pieniedzy na cele charytatywne poprzez wspólny wyścig z Polski do Szwecji. Każda załoga zbiera fundusze poprzez udostępnienie powierzchni reklamowej na jachtach, flagach i stornie regat. Będziemy się ścigać z Gdańska (Polska) do Karlskrona ( Szwecja ) i z powrotem. Zwycięzców wyłonimy w dwóch kategoriach – ta która najszybciej pokona całą trasę ( ok 380 mil morskich), oraz ta, która zbierze największa kwotę na cele charytatywne.

Trasa: Gdańsk – Karlskrona (Szwecja) – Gdańsk

Termin: 29/04 – 06/05 ( majówka)

Kto może wziąć udział: każdy kto chce przeżyć super przygodę – doświadczenie nie jest wymagane. Na każdym jachcie będzie dwóch doświadczonych skipperów

Rodzaj jachtów: Bavaria 37

Cel imprezy: Cały dochód z wyścigu będzie przekazany na cele charytatywne.

Koszt uczestnictwa: 800 zł

Pod linkiem znajdziecie relację z poprzedniej edycji: http://601100100.pl/news/wyscig-baltic-race-rozstrzygniety/ #breakthelimits
16th of Marzec 2017 04:16 PM Link
Od dłuższego czasu milczeliśmy...ale nie siedzieliśmy bezczynnie! Dopinaliśmy projekt - największy z dotychczasowych w ramach fundacji. Prawdziwe Wow!

I wczoraj stało się! Pan Wojciech z Krakowa w obecności Pani notariusz przekazał nam niedokończone dzieło swojego życia, żeby rozwijało się i służyło dzieciakom. Bedzie o tym głośno! Wkrótce więcej informacji :)
#breakthelimits
3rd of Wrzesień 2016 05:16 PM Link
My już opuściliśmy Mongolie i jesteśmy w drodze do Kazachstanu ☺ Pożegnaliśmy naszego wspaniałego kierowcę! Gadas, bo tak ma na imię, towarzyszył nam ponad dwa tygodnie. Nie mówiliśmy w żadnych wspólnym języku, a dogadywalismy się doskonale. Edek, bo tak po polsku nazwaliśmy Gadasa, robił wszystko, żeby nasza wyprawa się udała, łącznie z wymianą amortyzatorów na środku stepu w swoimi kilkunastoletnim Hyundaiu. Jest z niego niezły gość😜💪🚐 #breakthelimits #mongolia #ontheroad
2nd of Wrzesień 2016 03:41 PM Link
Tyle radości ❤ jak tu wyjeżdżać!? #breakthelimits #mongolia #sheissosweet
fot. Magdalena Buraczynska
29th of Sierpień 2016 11:43 AM Link
Nasza podróż przez Mongolie trwa dalej ☺ Przesiedlismy się z wielbłądow🐫 na konie🐎! Niesamowite zwierzęta! #breakthelimits #mongolia #konie
26th of Sierpień 2016 02:36 PM Link
Taka sytuacja ☺

Jezioro Chubsugul ma ponad 130 km długości i 36 km szerokości. Leży przy granicy z Rosją, 2 godziny drogi od Bajkalu. Niesamowite widoki! #mongolia #chubaugul
26th of Sierpień 2016 07:37 AM Link
Wczoraj odwiedzilismy wulkan Horgo ( 2971 m. n. p. m.) Olek z Piotrek weszli do krateru. Niesamowity widok! Zdjęcia tego nie oddają.

Teraz jedziemy dalej na północ, w góry nad jezioro Chubsugul, największe w Mongolii, nazywane "Małym Bajkalem" 😜
#mongolia #wulkan
24th of Sierpień 2016 03:39 PM Link
Pranie wywieszone 😜 #mongolia #jedziemydalej
24th of Sierpień 2016 10:26 AM Link
Nasi codzienni towarzysze podróży ☺ Niebawem zmienimy poczciwy busik na konie! Mamy zamiar przemierzać na nich kawałek tej pięknej krainy 🐎🐎 #mongolia
23rd of Sierpień 2016 01:18 PM Link
Budujemy Jurtę!☺
23rd of Sierpień 2016 06:51 AM Link
Dzisiaj rano bawiliśmy się z super dzieciakami ☺ Oddali nam swoją Jurte do spania. Straszne słodziaki! Najlepsza zabawa to zwijanie ich w karimaty i branie na barana 😉 #breakthelimits #mongolia #kids
22nd of Sierpień 2016 09:27 AM Link
Jurta - typowy mongolski namiot. Mieszkańcy Mongolii mieszkają w takich przez cały rok. My dzisiaj tez w takiej spaliśmy ☺
21st of Sierpień 2016 08:45 AM Link
Jesteśmy na pustyni Gobi ☺ #breakthelimits #gobi #mongolia
19th of Sierpień 2016 02:40 PM Link
Takiego kolegę spotkaliśmy na trasie ☺